Sunday, October 15, 2006

ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ !( προλαβαίνετε)

Αδελφια μου ,



Είμαι νέος

Είμαι ωραίος

Είμαι πολύ ωραίος

Εχω όνειρα, για σας και για μένα


Είμαι ονειροπόλος αλλά και ρεαλιστής

Είμαι καπιταλιστής αλλά και ένθερμος υποστηρικτής του Μαρξισμού


Είμαι κι΄εγώ ένας απο εσάς. Ενα παιδί του λαού. Του λιμανιού αλλά και του σαλονιού. Ενας δικός σας άνθρωπος.

Θα πάρω τα σκουπίδια από τις πόρτες σας. Και θα τα μεταφέρω σε άλλες πόρτες, εκτός της περιφέρειάς μας.

Θα φυτέψω λουλούδια στους κήπους σας. Και στις αυλές σας. Και στις βεράντες σας αν χρειαστεί. Μη ρωτάτε πώς, ξέρω εγώ.

Εάν οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών τραβήξουν κι΄αλλο και δεν έχετε πού να αφήνετε τα βλαστάρια σας, θα τα φέρνετε εδώ. Να παίζουμε όλοι μαζί με το blog.

Αν έχει φτάσει μεσημέρι και δεν έχετε βάλει ακόμα κατσαρόλα πάνω στο μάτι ( ανεπρόκοπες), μη μου σκάτε. Εδώ πάντα θα σας περιμένει ένα ζεστό πιάτο φαγητό για να το πάτε στους συζύγους/φίλους/συντρόφους/ ό,τι διαθέτετε τέλος πάντων και να πουλήσετε και μούρη απο πάνω.

Θα καθαρίσω όλους τους δρόμους της Αθήνας. Εγώ προσωπικά. Θα φτιάξω τουλάχιστον 13.000 θεσεις parking στο κέντρο της πόλης οι οποίες θα είναι ΔΩΡΕΑΝ. Γιατί είμαι παιδί του λαού εγώ.

Θα φροντίσω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ για την καλαισθησία αυτής της πόλης. Βιτρίνες, άνθρωποι, ζώα, αυτοκίνητα, όλα θα αναμορφωθούν. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΙΤΣ. Γιατί είμαι και παιδί του σαλονιού εγώ.

Θα ασχοληθώ και με τη Σοφοκλέους εννοείται. Θα μου πείτε τί θέλετε και θα το κάνω. Μαζί θα συζητάμε κάθε μέρα τους προβληματισμούς, τις επιθυμίες και τις απορίες σας. Κι ΕΓΩ θα αναλαμβάνω τα περαιτέρω.
Γιατί τέτοιος άνθρωπος είμαι. Απλός, σεμνός, δουλευταράς.

Σας αγαπώ

31 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dagwto...

2:11 PM

 
Blogger kukuzelis said...

κλαπ, κλαπ, κλάπ.

2:32 PM

 
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ο λαος σου σε χαιρετα!!!

2:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Θέμης και ξερό ψωμί.Βάλε υποψηφιότητα στα αλήθεια και θα δεις...
Μας έχεις πείσει πολύ περισσότερο από τους επίσημους μαυρογιαλούρους.

4:24 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Θέμης και ξερό ψωμί.Βάλε υποψηφιότητα στα αλήθεια και θα δεις...
Μας έχεις πείσει πολύ περισσότερο από τους επίσημους μαυρογιαλούρους.

4:24 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΘΕΜΗΣ
Θαρρος,Ειλικρίνεια,Μαγκιά,Ηθος,ΣΙΓΟΥΡΙΑ!!!

Με παίρνεις για την προεκλογική σου καμπάνια φιλε;
Δε θελω φραγκα να γνωριστουμε θελω.

4:52 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΖΑ
ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΟΥΜΕ.
ΑΝΤΕ ΜΕΤΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ.

7:19 PM

 
Anonymous Anonymous said...

θεμης 4ever


Σούδα

9:26 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΙ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΨΗΦΙΖΕΙ ΘΕΜΗ

10:01 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kαι η ΦΙΛΟΘΕΗ ψηφίζει ΘΕΜΗ

(Παλιο ή Νεο Ηρακλειο;)

Θέμης ξέρεις και απο μαγειρικη;Κάθε μέρα και μία έκπληξη...

Χρυση

10:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΛΕΣ;ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ.ΤΟ΄ΠΙΑΣΕΣ;

11:40 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Η αμοργός είναι εδώ και εκτός από απέραντο γαλάζιο διαθέτει και funs του ΘΕΜΗ.

ΑΜΟΡΓΟΣΣΣΣΣΣ

11:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Μπουτάρης ΔΕΎΤΕΡΟΣ..
ΩΡΑΙΟΣΣΣΣ

Και η Θεσσαλονίκη γουστάρει Θεμη,όπως τον Κυρ-Γιάννη.
Ανεξάρτητος,αντάρτης,αρεστός.Του δείχνουμε ότι τον γουστάρουμε με την ψήφο μας.

Λεωνίδας

11:44 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Σαλονίκη λεει ναι στον Θέμη.
Γιατί δε μασάει.Ρε φίλε μπας και γεννήθηκες εδώ;

Π.Π.

Κατσε,θα έρθουν και οι άλλοι σε λίγο.Εδωσε σήμα ο άλλος

11:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Εδω Ρόδος.
Θέμης με τρέλαααα



Μεγάλε συνέχισε να τα ρίχνεις.Και άμα σου τη δώκει,τράβα για βουλευτής.Μονο να το πεις εγκαίρως να κινηθούμε.

11:50 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ο ιπτάμενος γιατρος τον ήπιε;

ΓΛΕΝΤΙΑΑΑΑ

11:50 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΣΑΛΟΝΙΚΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΘΕΜΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΤΡΕΛΛΛΑΑΑΑΑΑ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ,ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
ΠΡΟΧΩΡΑΑ

ΝΑΙ ΦΙΛΕ,Ο ΠΑΠΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ Β΄ΚΥΡΙΑΚΗ

11:53 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Εδω Καστοριά

Ναι στον θΕΜΗ

11:55 PM

 
Anonymous Anonymous said...

oi gynaikes tis Kritis dilwnoun eroteymenes me Themi!!!

Dilonoume oles diathesimes gia na mas xrisimopoihsei sthn proeklogikh toy kampania.Afilokerdos.

12:30 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ΣΠΑΡΤΗ ΚΑΙ ΛΑΚΩΝΙΑ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΘΕΜΗ.
ΜΕΓΑΛΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙΣ ΓΑΜΑΤΗ ΦΩΤΟ.ΓΙΑΤΙ;

12:32 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Τι εγινε;;Ψηφίζουμε θεμαρα;
Κι εμεις εδω.
Κηφισια και Μαρουσι.

12:35 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ΠΥΡΓΟΣ ΛΕΕΙ ΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΩΣΕΕΕΕΕ ΘΕΜΗΗΗ

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ;ΜΠΕΡΔΕΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ Η ΟΧΙ;

12:40 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ι΄m in love with THEMIS...
Kai oloi eseis pou ton psifizete parte kanena mathima xioumor kai takt apo auton.Oi antres ennow.

Despoina- Xalandri

PS Kai to Xalandri votes for THEMIS

12:46 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Αμα βάλεις Θεμη κι΄εγώ μέσα(Πειραιάς).
ακουσα σκάι τι είπε;Το Φωφάκι δεν είναι σίγορο;πλακα κάνουν;
Αφού το φωφάκι βγαίνει έτσι,τιμης ενεκεν.Δε χρειάζεται να κάνει τίποτα...

12:51 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΒΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΠΙΣΗΣ

12:56 AM

 
Anonymous Anonymous said...

εχει καταλαβει κανεις γιατι βγαινει ΦΩΦΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ;
επειδη μαλλον ουτε αυτη εχει καταλαβει μηπως να τη βγαλουμε απο την απορια και να της δωσουμε προτεινομενες απαντήσεις;
Να καταλαβει αποκλειεται αλλα ας εχουμε τη συνειδηση μας ησυχη.
Και μη χειροτερα να λεμε...
Η πιο κουφια εκλογη των τελευταιων χρονων.Μαλλον και η ιδια αισθανεται ασχημα.Ως εκει καταλαβαινει...

1:04 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Έχουμε τους τοπικούς (αλλά και τους εθνικούς) άρχοντες που μας αξίζουν.

Δημοκρατία έχουμε - Αυτούς θέλουνε, αυτούς εμπιστεύονται... προσωπικά θα προτιμούσα να είχα μόνον εγώ δικαίωμα ψήφου αλλά δεν γίνεται...

Όλοι μας πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρναμε καλύτερα από τους "καραγκιόζηδες" που μας κυβερνούν, αλλά είμαστε πράγματι τόσο σίγουροι ότι θα μπορούσαμε;

12:50 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Φίλε Θέμη τι έγινε με τήν Ιστορία των συστημάτων του ΧΑ;

Ποιός, Πότε, Τί έκανε, Μέ ποιούς, Τί χρόνους, Τί κόστος κλπ. κλπ.

Περιμένω την συνέχεια της Ιστορίας αυτής.

Σοφοκλής ΙΙ

1:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Κύριε Θέμη τι γίνεται σε χάσαμε.

Κάτι ακούω ότι είσαι στην ομάδα των συμβούλων για την ΕΧΑΕ.

Πές μας κανένα νέο.

Μόνο απο την ΖΑΦ δεν βγάζεις άκρη.

Σε χαιρετώ φιλικά

Σοφοκλής ΙΙ

9:14 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΠΡΟΣ 1:04 AM


ΒΡΕ ΖΩΟΝ, ΞΕΣΑΜΑΡΩΤΟ, ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΦΗ;;
ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΦΑΚΕΛΟ!!!

12:11 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ΦΑΣΚΕΛΟ!!!

12:12 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script