Thursday, September 07, 2006

Αχ βρε Ελενίτσα...Σε θυμήθηκα απόψε...

Τί ήμουν όταν πήγαινα στο σχολείο; Εκτός από φοβερό παιδί, με πολλές κατακτήσεις, πολλούς φίλους , σούπερ επιδόσεις και άλλα τέτοια χριστιανικά;

Ημουν και απουσιολόγος- εννοείται.
Ομως ήμουν απουσιολόγος με στυλ.
Δεν καταδέχτηκα ποτέ να καρφώσω συμμαθητή, δεν ήταν του επιπέδου μου, καταλαβαίνετε...

Μόνιμα γραμμένη στο απουσιολόγιο ήταν μία λέξη : ουδείς.


Η πλειονότητα των καθηγητών ήταν πολύ καλές περιπτώσεις, άνθρωποι με σεβασμό στις ανάγκες μας (ο ένας ήταν αδιάβαστος, ο άλλος βαριόταν, η άλλη ήταν ερωτευμένη, ο παραάλλος είχε να πάει να βρει έναν φίλο του στη Θήβα) , έκαναν το κορόιδο όταν έβλεπαν 3-4 θέσεις άδειες και δέχονταν χωρίς φωνές και αντάρες το ουδείς.
Το πολύ πολύ να μου έριχναν κανα βλέμμα με νόημα, αλλά πάλι, ποιος είχε τότε όρεξη να ασχοληθεί με βλέμματα γεμάτα νόημα;

Ενας ήταν ο προβληματικός καθηγητής, ο μαθηματικός μας. Οσο καλός ήταν σ΄αυτό που δίδασκε, τόσο κολλημένος ήταν με τις απουσίες. Ακόμα και στην τελευταία τάξη του σχολείου, που εν πάση περιπτώσει αν δεν κάνεις και ολίγες κοπάνες είσαι ένα τίποτα.
Αυτός λοιπόν ο καθηγητής είχε ψύχωση, ήταν παρανοϊκός, ήθελε να είμαστε ΟΛΟΙ εκεί την ώρα που μίλαγε για πολυώνυμα, ούτε ασθένειες δεν σήκωνε ως δικαιολογίες. Ακόμα και τις πραγματικές ασθένεις τις σιχαινόταν, τις θεωρούσε φτηνή δικαιολογία.

Και στη δική του ώρα ουδείς έγραφα, παρόλο που ήξερα τί με περιμένε: Τσαντίλα,παρατήρηση, φρύδι σηκωμένο , Θέμη πότε είπαμε ότι έκλεισες ραντεβού με τον οφθαλμίατρο;

Οταν ήθελε να με τσαντίσει πολύ, μου έπαιρνε το απουσιολόγιο και το έδινε στην Ελενίτσα Τρ. Μία πολύ καλή μαθήτρια( όχι όμως η καλύτερη της τάξης, ποτέ δεν το ξεπέρασε αυτό η χαζή), η οποία γούσταρε τρελλά να κρατάει απουσιολόγιο στα χέρια. Ακόμα και την ώρα της γυμναστικής, σφιχτά στα χεράκια της το κρατούσε η Ελενίτσα το απουσιολόγιο. Και έγραφε κάργα ονόματα ... ( διότι δε νομίζω κανείς τελειόφοιτος που σέβεται τον εαυτό του να δίνει το παρών στην ώρα της γυμναστικής!! Στη χειρότερη περίπτωση βγαίναμε έξω από το σχολείο και πηγαίναμε στην απέναντι Εβγα να πάρουμε ένα Μilko και να καπνίσουμε. Στην καλύτερη, όλο και κάποιο φλέρτ βρισκόταν σε εξέλιξη...).

Για σκεφτείτε, τα αρχικα της ήταν... Ε.Τ, τίποτα δεν είναι τυχαίο σ΄αυτή τη ζωή σύντροφοι.


Ο ΕΤ λοιπόν, η Ελενίτσα δηλαδή, ακόμα το έχει το κουσουράκι. Μέχρι πριν λίγα χρόνια που μάθαινα από άλλους συμμαθητές νέα της, άκουγα ότι η Ελενίτσα είχε ...εισχωρήσει σε επίσημη υπηρεσία καρφώματος και ελέγχων( να μη δίνουμε και λεπτομέρειες γιατί μία στις 10.000 να με διαβάζει η Ελενίτσα, θα έρθει να με βρει και να με δείρει. Από τότε μου το φυλάει...).

Εμ πού θα εισχωρούσε η Ελενίτσα; Είπαμε, είχε απο μικρή αναπτυγμένο το αίσθημα της δικαιοσύνης.( όποιος τολμήσει να ξαναπεί την Ελενίτσα καρφί ή ρουφιάνα θα έχει να κάνει μαζί μου).


Επίλογος: Ο άνθρωπος δεν αλλάζει όσα χρόνια και αν περάσουν. Τα κακά του γίνονται χειρότερα, τα καλά του παραμένουν αλλά μόνο με τη βοήθεια της νοημοσύνης (εάν αυτή υφίσταται) ενισχύονται...

Πρόταση: Παρασκευή σήμερα, δεν πνίγεστε φαντάζομαι στη δουλειά. Κάντε το εξής πείραμα: Ρίξτε μια ματιά γύρω σας, στους συναδέλφους σας και σκεφτείτε: Ποια θα μπορούσε να είναι η δική σας Ελενίτσα;
Ο δικός σας άνθρωπος δηλαδή;


Συμβουλή: Το πείραμα να το κάνετε χαμηλόφωνα, ή μάλλον με τη σκέψη σας μόνο. Μη μιλάτε δυνατά, μπορεί η δική σας Ελενίτσα να βρίσκεται πιο κοντά σας από όσο νομίζετε. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.

Καλημέρα σύντροφοι.Η διάθεσή μου είναι κάτι παραπάνω από καλή όπως ίσως διαπιστώσατε ήδη...

19 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eχω προσπαθήσει τρεις φορές να πιω δυο γουλιές από το ποτό μου,έχω ...φτύσει και τις τρεις.Από τα γέλια.
Α ρε Θέμη,έτσι και σε πιάσει στα χέρια της η Ελενίτσα,την έχεις άσχημα.
Ξέρεις,όσο γερνάνε οι γυναίκες τόσο πιο υστερικές γίνονται.Αυτή την είχε από τότε την κλιση...

Καλημέρα φίλε,ωραία ιστορία.
Μάνος

11:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Απουσιολόγος Θεμάρα;
Δεν πιστεύω να ήσουν φύτουλας;;;Θα με απογοητεύσεις οικτρά!

Βρε πού να είναι η Ελενίτσα τώρα...

12:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Pote eipame oti teleioses to sxoleio?
Afou eisai 45-46,tha prepei na to teleioses 1977 h 1978,sosta?

Tha psakso se ola ta arxeia olon ton sxoleion na vro Elenitsa T.Kai na se ekviaso pos tha sti fero.
Ektos an apofasiseis na fanerotheis...

PS/Dose toulaxiston mia voitheia.Idiotiko i dimosio teleioses?

12:19 AM

 
Anonymous Anonymous said...

θέμη δε μπορώ να σε φανταστώ απουσιολόγο.
Μου κάνεις για πολύ πιο επαναστάτη και τσαμπουκά.

Χωρίς παρεξήγηση,έχεις σκεφτεί να στείλει σενάρια στην Τι-βι; Παρα πέντε; Θανάσιμες πεθερές; 50-50;
Νομίζεις ότι τα παραπάνω έχουν καλύτερα κείμενα;Αφού το έχεις ρε φίλε..Ρίχτο!

12:25 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ρε ποιος ενδιαφέρεται για το βαρετό Χρηματιστήριο;
Μη σταματάς,γράφε τέτοια φίλε.Το΄χεις, το΄χεις που λέει και ο απο πάνω ....

12:32 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ι am in love with Themis...

Kai den imoun pote apousiologos...

Apokleietai na se gnorisoume kapote?Toso polu kruvesai pia?????Os pote??

12:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ποιο σχολείο τελείωσες Θέμη;
Τουλάχιστον αυτό πες το ρε παιδί μου.Μήπως και ήμασταν συμμαθητές...
Ιδιωτικό ή Δημόσιο;
Πέτρος Παπ.

12:52 AM

 
Anonymous Anonymous said...

εγώ μπήκα τώρα στο μπλογκ επειδή ο μάνος (που έστειλε σχόλιο) με πήρε τηλεφωνο..
Πολύ καλά τα λες,αύριο θα κάνω το δικό μου τεστ στο γραφείο..
Πολλές οι υποψήφιες Ελενίτσες..
Καλό βράδυ Θέμη.

Αποστόλης

1:03 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ΘΕΜΗ Ο ΚΑΠΡΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ;ΕΤΣΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ;

1:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ela Elenitsa,
Edo einai o Themis..
O palios agapimenos summathitis sou..

1:58 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Xmmmm,

Av suvdiasoume tnv pithavologoumevn nlikia tou me to gegovos oti eixe kai summathntries stnv taksn tou, mallov prepei va sumpreravoume oti kata pasa pithavotnta o Themns pnge se idiwtiko sxoleio. Av prosthesoume kai tnv efesn tou sta Gallika tote o kuklos steveuei...

Swsta;

3:31 PM

 
Blogger Τhemis said...

Eπειδή σε λίγες μέρες έχουμε γενέθλια( κλείνει χρόνο το blog),θα είμαι απολύτως ειλικρινής στις παρακάτω απαντήσεις μου:

- Οχι, δεν ήμουν φύτουλας βρε Λ.Κ.Είπαμε, φοβερό παιδί ήμουν,δεν το ήθελα το απουσιολόγιο, οι ανόητοι κανονισμοί το έφεραν στα χέρια μου. Πού να είναι η Ελενίτσα τώρα;;; Μπρρρρρ, ας είναι καλά και ας μη με διαβάζει.

- Μάνο, εάν σε έκανα να γελάσεις, χαίρομαι ιδιαίτερα.Δεν υπάρχει καλύτερος στόχος για μένα...

-Τηλεθεατή: Πολλά ευχαριστώ, όχι δεν το έχω σκεφτεί.Μισώ(περιφρονώ) την τηλεόραση.Προτιμώ να ασκώ τις...δυνάμεις μου σε ιδιωτικές παραστάσεις.Εάν με εννοείς.

- faidra(nickname): Νομίζεις ότι είσαι in love with Themis.Επειδή δεν με ξέρεις.Ασε με εμένα και ασχολήσου με κάτι πιο απτό

- pride/ γ.απ/πέτρος παπ /bisbicis: Στην ηλικία μου έχετε πέσει περίπου μέσα.Οχι ακριβώς.Συμμαθήτριες είχα, η Ελενίτσα είναι υπαρκτό(απολύτως υπαρκτό)πρόσωπο.ΟΧΙ,ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...Τα πρωτα σχολικά χρόνια τα πέρασα σε ιδιωτικό, αλλά αυτά τα χρόνια δεν μετράνε.Απολυτήριο έλαβα από δημόσιο σχολειο.Λόγω τιμής.


Οσο για την έφεση στα Γαλλικά που επιμένετε ότι έχω, τί να πω...Σιωπώ.Το άκουσα ξανά πρόσφατα αυτό και απλώς χαμογέλασα...
(Πουθενά δεν έχω έφεση σύντροφοι.Είμαι μία χρυσή μετριότητα.Πάρτε το απόφαση).


Σωτήρη: Πράγματι,δε βλέπω Καπράλο στην Emporiki(τόσα χρήματα πλήρωσε για αλλαγή ταμπέλας,σας παρακαλώ μάθετε όλοι να την αναφέρετε με τη λατινική της ονομασία). Ειλικρινά δεν ξέρω κάτι σίγουρο,πολύ φοβάμαι ότι δεν έχει ακόμα αποφασισθεί από τους ιθύνοντες.

Καλημέρα σε όλους σας.

11:55 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Δηλαδή τί απολυτήριο είχες Θέμη;Πάνω από 18;

11:58 PM

 
Blogger Τhemis said...

στεφανοςκ,

Προφανώς και είχα πάνω από 18 απολυτήριο.
Και πάνω από 19 μπορώ να σου πω.

Δεν είναι και τίτλος τιμής αυτό ξέρεις...

12:27 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ησουν σε κανονικό δημοσιο σχολείο Θέμη;

Σταμάτης Ζ.

12:32 AM

 
Blogger Τhemis said...

Με σοκάρεις Σταμάτης Ζ.,

Τί ακριβώς εννοείς;
Υπάρχουν και ΜΗ κανονικά δημόσια σχολεία;
Εγώ πάντως σε κανονικό πήγα(εάν το κατάλαβα καλά δηλαδή):Μικτό,με μεγάλη αυλή, με τεράστιες αίθουσες, με πολλούς συμμαθητές το κάθε τμήμα(τουλάχιστον 30),με Εβγα και βιβλιοπωλείο απέναντι,με γυμναστήριο(ω ναι.Είχαμε και γυμναστήριο.Για τις Ελενίτσες...).

Ελπίζω να σε κάλυψα Σταμάτης Ζ.

12:41 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Αρα δεν ήμασταν σίγουρα συμμαθητές.εμείς δεν είχαμε βιβλιοπωλείο απέναντι ούτε γυμναστήριο μέσα.

Σταμάτης Ζ.

12:54 AM

 
Blogger An-Lu said...

Για ΣτΕ την βλέπω να δουλεύει (τον κόσμο) η Ελλενίτσα! Άρα δεν είναι σε αυτό το γραφείο ;-))))

12:36 PM

 
Anonymous Anonymous said...

an-lu

Εσύ γλυτωσες.
Εμείς ακόμα ψαχνόμαστε.... :-))))

3:08 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script