Tuesday, March 07, 2006

Δείξε μου το φίλο σου...

Επειδή τώρα τελευταία <κόψαμε> από κάτι κολλητούς μας ( εσείς στο σχολείο δεν κόβατε όταν θέλατε να δηλώσετε τσακωμό και απόσταση;), λαμβάνουμε αφορμή και ζητάμε από εσάς να μας μιλήσετε για τους κολλητούς σας. Εχετε; Δοκιμασμένοι; Πώς τους εννοείτε τους κολλητούς; Θα θέλατε να είχατε κι΄αλλους;

Ας κάνουμε μικρή παρένθεση στα μικροαστικά χρηματιστηριακά ζητήματα και ας το γυρίσουμε σε λεύκωμα Γυμνασίου.
Είπαμε, δικό μας είναι το blog ό,τι κεφάρουμε κάνουμε. Εμπρός αγαπητοί μας, αφεθείτε ελεύθεροι...Στο κάτω κάτω, δίνετε ένα ψευδώνυμο του κ- λου και καθαρίσατε. Ουδείς πρόκειται να σας αντιληφθεί.

ΥΓ/ Εμείς τώρα, έχουμε και ένα επιπλέον πρόβλημα: Οι κολλητοί από τους οποίους ...ξεκοψαμε, είναι τόσο ξιπασμένοι και λέρες και εγωιστές και αφόρητοι και κακομαθημένοι και ...πολλά άλλα, που δε δείχνουν καν τη δέουσα στενοχώρια και προβληματισμό.Κάνουν σαν να μη καταλαβαίνουν την τσαντίλα μας. Εχουμε πέσει σε τέτοιες περιπτώσεις( γ--- την τύχη μας).

25 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Φιλαράκο γεια χαρα.
στο χα υποσχεθεί ότι μετά το γαμάτο κομμάτι που είχες γράψει για τη θητεία σου θα σε διαβάζω κάθε μέρα καιας μην καταλαινω τα πάντα.
Τώρα το γύρισες σε ζόρικο θέμα πάλι,μετά το φανταριλίκι οι φιλίες.Οι καλύτερες μου φιλίες είναι από το σχολείο και από το στρατό.Και ας έχω τελειώσει το σχολείο 23 χρόνια πριν(βάλε με το νου σου και πότε τελείωσα στρατό).
επειδή έχω καταλάβειότι είσαι ξηγημένο άτομο με όλη μου την εκτίμηση θέλω να σου πω το εξής φίλε:οσο περνάνε τα χρόνια τους φίλους τους κρατάμε δεν τους αλλάζουμε.Δεν ξέρω τί έγινε με τους κολλητούς σου κοιτα όμως μήπως και τα ξαναβρειτε.Οι φίλοι είναι το παν στη ζωήμας.
Καλημέρα φίλε θέμη...

11:27 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Οι φίλοι πάνω από ολα.τους φίλους τους διαλέγουμε γι΄αυτό δεν τους παιδεύουμε....

11:32 PM

 
Anonymous Anonymous said...

φιλία τα πάντα.Καλύτερα και απο συγγενείς.Εμένα ο κολλητός μου μου έχει σταθεί ως τώρα όχι τα αδέλφια μου.

Θέμη ωραίο θέμα έπιασες,να ξελαμπυ΄κάρουμε.

11:34 PM

 
Anonymous Anonymous said...

φιλία=ζωή

11:36 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Μόνο τα κολλητάρια μου με έχουν δει να κλαίω.
Αν αυτό λεει κατι.

11:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Οι φίλοι μου τα ζώα....

11:53 PM

 
Anonymous Anonymous said...

εχω φάει γερά χαστούκια απο πρώην κολητους.Εκεί που δεν το περιμένεις έρχονται οι φάπες.

11:53 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο.
Αυτό λέγαμε με τις φίλες όταν δίναμε κρυφούς όρκους στην αυλή του σχολείου.
ακόμα είναι φίλες μου...Θέμη ξανασκέψου το και μη χαθείς από τους κολλητούς σου.Δωστους άφεση.

11:56 PM

 
Anonymous Anonymous said...

αμα δεν έχεις τον κολητό σου για να του πεις τα σωψυχά σου,για να βγάλεις ότι σε απασχολεί,για να μιλήσεις 100% ελεύθερα,τότε τη γάμησες..Τί να την κάνω τη ζωή αμα δεν έχω φίλους

11:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Πού να βρω ενα φιλαράκι να μου πει πως μ΄αγαπάει στα αλήθεια...αφού κι΄εσύ έχεις εξαφανιστει....

12:01 AM

 
Anonymous Anonymous said...

και μετά την όαση του στέργιου ας απαντήσω και σ΄αυτό το ερώτημα του φίλου Θέμη.
Ναι ρε φίλε,και βέβαια έχω κολλητούς.Ελαχιστους αλλά εχω.Τί είναι τα κολλητάρια μου για μένα;Η ασφάλεια της κάθε ημέρας.Κάθε καλό ή κάθε κακό γουστάρω να το συζητήσω μαζί τους.Αυτό.

12:05 AM

 
Anonymous Anonymous said...

αν δεν είχαμε αληθινούς φίλους θα ήμασταν καταδικασμένοι να ζούμε απλώς στη συμβατικότητα ή τη ρουτίνα ή τη συνήθεια(ή και τα τρία) της καθημερινότητάς μας.
Θα ήμασταν δηλαδή δυστυχείς.

12:20 AM

 
Anonymous Anonymous said...

dear monica...

Εγώ μπορώ,εσύ θέλεις;

12:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

συμφωνώ με ωμος.
Η φιλία είναι η ανάσα μας.Και αν τώρα σε φιλία-διαφορετικού φύλου- προκύψει και κανας ξαφνικός έρωτας,μέσα είμαστε.Η ζωή είναι λίγη ρε κορόιδα.Της οφείλουμε σεβασμό και ευγνωμοσύνη.

12:28 AM

 
Anonymous Anonymous said...

friend σωστός.Ολα μέσα στο πρόγραμμα είναι.αρκεί να μην είμαστε κολημένοι και άρα χαμένοι(αυτής της ζωής)

12:33 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ρε χωρίς κολλητούς δεν υπάρχει επόμενη μέρα.Ποιος είναι ο κολλητος;Αυτός που τρέχεις να βρεις όταν θέλεις να κλάψεις,να βρίσεις,να πανηγυρίσεις,να σιχτιρίσεις.
Πότε τον βλέπεις;Κάθε μέρα ή σπάνια,δεν παίζει ρόλο αυτό.Αρκεί να ξέρεις ότι είναι πάντα εκεί για σένα.Και συ γι΄αυτόν...

12:38 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Καλά ρε Θέμη,βαλτός ήσουν;Τσιμπήσαμε όλοι μεταμεσονυκτίως...

Τα φιλαράκια πάνω από όλα.Είτε είναι παλαιάς κοπής είτε νεοαποκτηθέντα.Τί θέλω από αυτά;Να συνεχίσουν αυτό που κάνουν,να με ανέχονται δηλαδή και να είναι 24 ώρες το 24ωρο εκεί για μένα.Εννοείται πως κι΄εγώ διανυκτερεύω για πάρτη τους.Ακόμα κι΄όταν δεν τους ενοχλώ,ξέρω πως με έχουν στο νου τους.Και είναι πρόθυμοι να τρέξουν.Και να @@σουν όποιον/α μου την πέσει άσχημα.
Πόσοι είναι οι κολλητοί μου;Εάν υπάρχει ενήλικας με περισσότερους από 2 κολλητούς(όπως εγώ το εννοώ),τότε μιλάμε για θαύμα..

12:46 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Με κάλυψαν οι προηγούμενοι Θέμη.
Θα προσθέσω απλώς,πιο περιγραφικά:
Οταν άλλοι με ενοχλούν...τους αναζητώ..
Οταν με φοβίζει κάτι...τους ψάχνω
Οταν έχω άγχος...θέλω να ακούσω την καταπραϋντική κουβέντα και το γέλιο τους.
Οταν νιώθω αδικία...θέλω να τους μιλήσω.
Οταν θεωρώ ότι πέτυχα κάτι καλό...πρέπει να το ακούσουν πρώτοι.Για να με φτιάξουν!Και να με ανεβάσουν!

Χωρίς αυτούς, καμμία επιτυχία,αποτυχία,φόβος,θρίαμβος,κατάκτηση,απορία,άγχος,σχέδιο,προσπάθεια δε θα ήταν ίδια...

Μας γύρισες πίσω Θέμη...Σ΄ευχαριστούμε...

12:53 AM

 
Anonymous Anonymous said...

συζυγοι,γκόμενοι,συνεργάτες,συνάδελφοι,ανήκουν σε αλλη κατηγορία.Καλώς ή κακώς έτσι είναι.Ετσι τα φέρνει πάντα η ζωή.
Τα κολλητάρια είναι η όαση της μέρας.
Συμπέρασμα:τα κολλητάρια μας είναι πολύτιμα.
Γεια σου ρε Θέμη με τα ωραία σου

12:59 AM

 
Anonymous Anonymous said...

αν....

1:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Αν ο Θέμης ήταν ο κολλητός μου...θα ήμουν χαρούμενος και ήσυχος.
Χαρούμενος γιατί θα λάμβανα ενέργεια από την ενέργειά του,ήσυχος γιατί θα ήξερα πως αποκλείεται να με πουλήσει.Ποτέ και για τίποτα.

Καλό ξημέρωμα Θέμη...

1:02 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Καλά ρε στέργιοςκ,
Ποιος είσαι ρε γαμώτο;Γιατί μας αδειάζεις όλους όταν μιλάς;Γιατί μας κάνεις να φαινόμαστε χαζοί;
Νασαι καλά ρε φίλε,είτε σε γνωρίσω ποτέ είτε όχι.

1:06 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Δικαίωμά σας να γράφετε ότι θέλετε (προφανώς), όπως δικαίωμά μου να σας γράψω τη γνώμη μου - έχετε ξεφύγει.

Ομαδική ψυνανάλυση βλέπω και ξενερώνω!

Θέμη, για πέναλτυ, φιλίες και άλλα συναφή φτιάξε άλλο blog.

10:16 AM

 
Anonymous Anonymous said...

δεν μας χέζεις ρε stelehos.
Αν τραβάς ζόρι άντε να οργανώσεις την εταιρεία σου και μακριά τα δαχτυλά σου από αυτή τη διεύθυνση.

10:34 AM

 
Anonymous Anonymous said...

STELEXARA,

me kalupse o/h F.L.

10:37 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script