Sunday, December 18, 2005

Συστημένο ...

Προς τον πατέρα μου...


Τσέκαρα πριν λίγο τα mails που ήρθαν αυτό το Σαββατοκύριακο στο blog. Δύο από αυτά είχαν κοινό θέμα: Εσένα. ΄Η μάλλον, εμένα, αλλά μέσω εσού.

Εν ολίγοις , δύο μηνύματα ( στο ένα ξέρω και τον αποστολέα, αυτός δεν ξέρει ότι τον ξέρω) μου λένε ότι χάρηκαν τις δύο λίστες που έφτιαξα( τί με φτιάχνει - τί με χαλάει) και πως πρέπει να σου δώσω συγχαρητήρια για την ...ανατροφή που μου έδωσες.


Τέτοιες ευκαιρίες δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Λοιπόν πατέρα...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. Να με χαίρεσαι ! Πολύ καλή δουλειά έκανες, όσοι συγγενείς/φίλοι αναφέρονται στο πρόσωπό μου με ατυχή επίθετα όπως κακομαθημένος, στριμένος, πεισματάρης , τζόρας κτλ. είναι απλώς εκτός πραγματικότητας (έτσι τα ερμήνευσα εγώ αυτά τα δύο μηνύματα).

Και πάλι τα θερμά μου συγχαρητήρια πατέρα. Μία χαρά τα κατάφερες.

Εχουμε ένα πρόβλημα όμως πατέρα. Τα συγχαρητήρια αφορούσαν ΜΟΝΟ το πρόσωπό σου. Σύμπτωση; Μη σύμπτωση;;;

Κάνε μου μία χάρη please... Mην τυπώσεις αυτή τη σελίδα για να τη δείξεις στη μάνα μου.. Θα έχουμε προβλήματα... Μέρες που΄ρχονται...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script