Sunday, October 30, 2005

Για να οργανωθούμε σιγά - σιγά...

Φτιάχνουμε απο τώρα το πρόγραμμα της επόμενης εβδομάδος, έχουμε διάφορα που πρέπει να γίνουν και δε θέλουμε να ξεχάσουμε κάτι βασικό εκτός.

Δευτέρα 31/10: Να φροντίσω να ειναι μία παραδοσιακή τσαγκαροδευτέρα. Εξάρσεις ιδιαίτερες δεν αναμενονται, τρομερά deals δεν έχουμε υπόψη μας να κλείνουν, ήσυχα να κυλήσει.

Τρίτη 1/12:Να ευχηθώ στο φίλο μου τον Κοσμά, στον άλλο φίλο μου το Δαμιανό και να τσεκάρω τί γίνεται με αλλαγές στους δείκτες FTSE/ASE. Οχι ότι καίγομαι,αλλά πρέπει να σιγουρεψω ότι η Ελληνική Τεχνοδομική βγαίνει από τον 20αρη. Αν σιγουρέψω αυτό, σιγουρεύω μάλλον και την είσοδο της Αγροτικής Τραπεζας στον 20αρη. Κάποιοι είπαν ότι θα βγει και η Ιντρακόμ; Εγώ τέτοιο όνειρο δεν έχω δει. Το βραδάκι να δω και τον αγώνα. Τί θα πει ποιον αγώνα;

Τετάρτη 2/12 : Κακή μέρα η Τετάρτη. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω προαίσθημα..

Πέμπτη 3/12: Α, καλά. Αφού ευχηθώ στο ξαδελφάκι μου που έχει γενέθλια και γίνεται όσο θα γίνω εγώ σε λίγους μήνες, θα αγοράσω καφέ, πασατέμπο και θα στήσω καρτέρι. Εκποιούνται οι 700.000 μετοχές της Forthnet σήμερεα, μετά τη λήξη της συνεδρίασης θα γίνει το «χουνέρι», τώρα που το ξανασκέφτομαι αντί για πασατέμπο ίσως πάρω καμμιά τυρόπιτα. Να με κρατήσει...
Εάν οι Ισλανδοί τσιμπήσουν (τσακ !) το παραπάνω 4,1% της Ωραίας Forthnet, το συνολικό ποσοστό τους γίνεται μία χαρά. Πάνω από 25%. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ;

Παρασκευή 4/10: Στη μία το μεσημέρι θα βρεθώ σε κεντρικό ξενοδοχείο της πρωτεύουσας. Και θα περιμένω έναν γείτονα να βγει από γεύμα επίσημο. Θα τους μιλήσει, λεει, ο πρόεδρος του Χρηματιστηρίου της Σαγκάης.. Μεγαλεία... Ζηλεύω... Τουλάχιστον θα μάθω άμεσα τί τους είπε.

Σάββατο 5/10- Κυριακή 6/10: Και λίγες είναι δύο μέρες. Για να προετοιμαστώ για τη φοβερή και τρομερή 7η Νοεμβρίου που έρχεται....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Themis για σήμερα 3/11 μια χαρά τα προείπες για τους Ισλανδούς αφού σήμερα το πακετάκι-ποσοστάκι το τσίμπησε η "novator". Πάντως ακούστηκε ότι η εκποίηση έγινε σε ελάχιστο χρόνο οπότε μάλλον δεν θα πρόλαβες να φας πασατέμπο :-)

8:18 PM

 
Blogger Τhemis said...

Ανταποκριτή,

Οπως το είπες. Ούτε πασατέμπο έφαγα, ούτε τον καφέ μου πρόλαβα να τελειώσω. Πάνω στη δεύτερη γουλιά είχε ολοκληρωθεί η δουλίτσα(σβέλτα πράγματα), δοκιμάστηκε η ταχύτητα διαφόρων χρηματιστηριακών εταιρειών, μία πήρε το παράσημο (+ τις μετοχούλες).

Θα πάω να γράψω τώρα κανένα post για την επόμενη ημέρα.

4:44 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Είναι πραγματικά ένα δροσερό και χρήσιμο κομμάτι των πληροφοριών. Είμαι ικανοποιημένος που αυτό το κοινό χρήσιμες πληροφορίες μαζί μας. Παρακαλώ μείνετε μαζί μας ενημέρωσε όπως αυτό. Ευχαριστίες για τη διανομή.

10:05 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script