Tuesday, March 21, 2006

Bonjour φίλε μου....

Φίλε Βαγγέλη,

Εριξα τα μούτρα μου και ρώτησα - τις υψηλές και ακριβοθώρητες πηγές μου - για το χαρτάκι που σου΄χει μείνει στο χέρι καταλάθος. Από τις εποχές των παχιών και τρελλών αγελάδων.

Κάποιοι εφοπλιστές μου είπαν ότι είναι μέσα και αποφάσισαν να παίξουν. Ξέρεις εσύ από παιχνίδια....
Για πόσο, δεν έμαθα ακόμα.


Ετσι κι΄αλλιώς εσύ περιμένεις καιρό τώρα. Κράτα τες μου είπαν...Θα συμφωνήσω.Ρώτησα και τον συνωνόματό σου(άσχετο, έτσι για έξτρα βοήθεια). Μου απάντησε το ίδιο...΄Αρα...

Κάνε λιγάκι υπομονή....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Τέρνα Θέμη;

1:44 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ο ΜΑΝΙΚΕΤΟΚΟΥΜΠΟΣ

ΛΕΓΕ ΡΕ ΘΕΜΗ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΟΧΗ LIVE.
ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΟΤΕΡ ;

7:40 PM

 
Blogger Τhemis said...

maniketokoumba,

H Bιοτέρ έχει να με απασχολήσει τα τελεταία περίπου 8 χρόνια.
Μακάρι να φανώ πιο χρήσιμος σε επόμενη ερώτησή σου.

12:22 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script