Thursday, December 22, 2005

Χριστίνα - Χρήστο σας ευχόμαστε από σήμερα για να μην παραπονιέστε

Και έφτασαν τα Χριστούγεννα...Χρήστος και Χριστίνα έχουν την τιμητική τους...Να είμαστε gentlemen; Να ξεκινήσουμε με τις κυρίες;

Χριστίνα Κέζα: Εσείς δικαιούστε παράσημο για βαρέα ανθυγειινά του παρελθόντος. Δε μένουμε όμως μόνο σ΄αυτό, μας αρέσετε γιατί είστε αποτελεσματική, αξιοπρεπής και συμπαθέστατη. Χρόνια σας Πολλά προκαταβολικά κυρία μας...

Χριστίνα Ταρνανίδου: Είστε συμπαθέστατη , εμφανισιακά, η αλήθεια να λέγεται. Καλώς ( ή κακώς) δεν έχουμε κάτι αναλόγως συμπαθητικό να προσθέσουμε.Για άλλα στοιχεία ή πλευρές σας...Sorry....Θερμές ευχές ωστόσο, μέρες που είναι.


Χρήστος Πουλακίδας: Ξέρετε το αντικείμενο, την ψάχνετε τη δουλειά, είστε ευγενής, είστε χαμογελαστός, είστε εξυπηρετικός, είστε άνετος και ακομπλεξάριστος... έλεος κ. Πουλακίδα. Δε μας αφήσατε περιθώριο ούτε για μισό καρφί..Χρόνια σας Πολλά.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Αν ήμουν ο Πρόεδρος, θα ένιωθα ευτυχής για αυτούς που έχω επιλέξει.
Αν ήμουν ο Γενικός, θα ένιωθα υπερήφανος για αυτούς που έχω εκπαιδεύσει.
Αν ήμουν ο Διευθυντής, θα ένιωθα τυχερός για αυτούς που έχω αποκτήσει.
Αν ήμουν κατηγορούμενος, θα την είχα βάψει…

5:44 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script