Monday, November 07, 2005

Ελα Αλέκο...

Ακούσατε τίποτα φωνές; Τίποτα τσιρίδες; Είδατε μούτρα ή νεύρα; Χαμπάρι δεν πήρατε;


Γι΄αυτό είμαστε εμείς εδώ. Για να σας ενημερώσουμε,σταθήκαμε τυχεροί χθες, ο κουνιάδος της ξαδέλφης μου ήταν παρών σε όλες τις συναντήσεις. Περί Κανονισμού. Στο Χρηματιστήριο. Κάποιοι θυμήθηκαν χθες κάτι τρύπες λεει, ήμαρτον Παναγία μου, θα γίνουμε κακοί και δεν το επιθυμούμε. Τί έκαναν όλοι αυτοί οι κύριοι και κυρίες τόσους μήνες πριν; Κοιτούσαν τα δικά τους τα συμφέροντα και έβαλαν στην άκρη τη δουλίτσα τους; Γιατί, πώς αλλιώς εξηγείτε αγαπητοί μου αυτό που συμβαίνει: Χθες, τελευταία στιγμή θυμήθηκαν ότι υπάρχουν κάποια σημεία προς επίλυση/αλλαγή στον Κανονισμό.
Ξέρουμε ποιοι είναι, λυπούμαστε αλλά θα αναγκαστούμε να πούμε περισσότερα. Αν βαριούνται, ας πάνε σπίτι τους. Αν δεν μπορούν, επίσης. Ας πάνε σπίτι τους. Τους παίρνουμε είδηση και δε λέει....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ρε Θέμη,ξέρεις τί με τσαντίζει;Επειδή κάποτε ήμουν εκεί..Με τσαντίζει που καποιοι κύριοι και κάποιες κυρίες πληρώνονται αδρά για να... δουλεύουν τους άλλους.Πάνω από όλα έχουν τον εαυτούλη και τις κακιούλες τους,είναι και βλάκες οι καημένοι δεν ξέρουν ότι τους έχει πάρει είδηση το σύμπαν. Θα βγάλεις ονόματα;Μακάρι ρε φίλε. Αλλιώς πεςσμου να σου στείλω εγώ έναν κατάλογο. Χθες ξύπνησαν και μίλησαν για Κανονισμό ε; Ξέρεις τί έκαναν ως τώρα; Εγλυφαν ανωτέρους για να αλλάξουν πόστο ή είχαν να ασχοληθουν με άλλα δικά τους. Και ξαφνικά θυμήθηκαν τις ευθύνες τους. Σα δε ντρέπονται... Κύριες και κύριοι, όσοι είναι δηλαδή.

11:19 PM

 
Anonymous Anonymous said...

φίλε(afriend), κι΄εγώ απο εκεί προέρχομαι.Σχεδόν.Και μάλλον έχω καταλάβει τί θέλει να πει ο Θέμης. Και ακόμα και αν 10 άνθρωποι τον διαβάζουν, αξίζει να τα πει. Μπας και πάρουν δρόμο μερικοί. Που το παίζουν φίλοι δεξιά και αριστερά και δεν έχουν τελικά ιερό και όσιο.

11:47 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script