Tuesday, July 04, 2006

Για τα μάτια σου μόνο(τα πράσινα, λαγόκοτα)

Α ρε πράσινη λαγόκοτα,


Εσένα θέλω να σε γνωρίσω. Πολύ μας χαροποίησες, εξέπληξες, αιφνιδίασες ευχάριστα.

Σου αφιερώνουμε το τελευταίο μουντιαλοκουϊζ της σεζόν. Και σου λέμε απο τώρα πως ακόμα κι΄αν δεν απαντήσεις, είσαι επίτιμος φίλος του blog αυτού.


Πάμε .
1990- Ιταλία

Ενα σέντερ φορ από το πουθενά, ασχημομούρης, βραχύσωμος, τέρας...τύχης. Εβαλε γκολ.

Αμέσως μετά το Μουντιάλ εξαφανίστηκε.

Λέγε λαγόκοτα. Κάνε μας περήφανους άλλη μία φορά.

ΥΣ/ Εννοείται πως είναι τιμή μας να δεχτούμε κουϊζ και απο σένα...

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Θέμη περίμενα να βάλεις τα δυνατά σου
Αυτό το ξέρει και ο φίλος η Κόκκινη Λαγόκοτα.

Το όνομα είναι Σαλβατόρε Σκιλάτσι.
Έπεζε νομίζω στην Παλέρμο ? και μετά πήγε Γιούβε ?

Να προσπαθίσω και εγώ τώρα με ένα κοιζ πρόκληση στην Κόκκινη Λαγόκοτα?

Ποίος παίχταρας έχει βάλει τα περισσότερα γκολ σε ένα Μουντιάλ ?
Κατά κάποιο τρόπο έχει άμεση σχέση με το αυριανό παιχνίδι Γαλλία - Πορτογαλία.

Αν το βρείς Κόκκινη Λαγόκοτα μόνο μπουσουλόντας θα έρχομε στο γραφείο του για να καπνίσω !!!!

9:24 AM

 
Blogger Τhemis said...

Κοκκινη λαγόκοτα,

Και μόνο λόγω χρώματος οφείλεις να συγκεντρωθείς και να απαντήσεις στο καμάρι του blog.

Ακόμα;
(αν θες βοήθεια στείλε μου mail,θα δώσω χέρι βοηθείας.Για το χρώμα σου ρε γαμώτο...)

9:45 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Epitrepetai na doseis boitheia Themi?
Rotises tin pr-la?

9:57 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Θέμη δε βλέπω φως από την κόκκινη λαγόκοτα.
Δεν απαντάς εσύ μπας και σώσεις την τιμή των κόκκινων;

10:15 AM

 
Blogger Τhemis said...

Φίλοι μου,

Δεν ξέρω αν έχω έγκριση από την πράσινη λ. να κάνω κάτι τέτοιο.
Από την άλλη, η κόκκινη λ. θα χάσει την ευκαιρία να δει το μπουσούλημα;

Να δώσω έστω μία μικρή βοήθεια καμάρι του blog;

10:48 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ANTE RE KOKKINH LAGOKOTAAAAAAAAAAAAA

11:54 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sygknomi, kokkini lagokota koitaei douleia tou kai oxi blog tin ora douleias.

Episis, kokkini lagokota den kserei apantisi se erotima.

to mono pou mporei KL ypothesei einai oti egine ta palia xronia, pou mpainan gkol efkola, kai leksi amyna oxi toso gkosti.

Logo voithias kai mono KL tha mantepsei Eusebio?

5:29 PM

 
Blogger Τhemis said...

Πράσινη λαγόκοτα,
Εάν το πω εγώ θα έρθεις μπουσουλώντας μέχρι εκεί που θα σου πω;

6:31 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Φυσικά και θα έρθω. Έχω ήδη ξεκινήσει..... μην είναι μακριά γιατί καπνιστής γαρ δεν αντέχω και πολλή.

Εγώ θα μπουσουλίσω και εσύ θα αποκαλυφθείς – φυσικά μόνο σε εμένα.

Το ερώτημα είναι αν αξίζει τον κόπο.
Μπουσούλιμα = Αποκάλυψη ?

Στο θέμα μας τώρα.

Έχω βάσιμες υποψίες να πιστεύω ότι η Κόκκινη Λαγόκοτα εσκεμμένα έστειλε την μπάλα στο δοκάρι για να μην μολύνω τον αέρα του με τα βρωμοτσίγαρα μου. Και εγώ πίστευα ότι το μποσούλιμα μέσα στον καπνό ήταν ένα καλό δέλεαρ.

Πρέπει να βρω κάτι καλύτερο την επόμενη φορά

10:06 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Πράσινη λαγόκοτα
Ο θέμης σου απάντησε στο άρθρο του Beautiful Day.εΊναι σωστή η απαντηση;
Ξεκινάς μπουσουλώντας ή έρποντας;

10:46 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »

1:30 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Buy fioricet fl generic in soma Retro eyeglasses frames

10:48 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script