Tuesday, June 27, 2006

Κώστα και Σύλβια σας περιμένω...

Και αφού έχω περάσει ένα βράδυ βρίζοντας Ολλανδούς και Πορτογάλους που πάνε ως βούτυρο στο ψωμί των άχρηστων Αγγλων, έκανα ένα break για να δω πέναλντυς μεταξύ Ουκρανίας και Ελβετίας.

Εχω έναν κολλητό απο τα χρόνια του Δημοτικού, Ελληνα βεβαίως, μόνιμο κάτοικο πλέον της Ελβετίας. Εδώ και κάμποσα χρόνια.
Οι δουλειές τον έστειλαν εκεί, οι καλές δουλειές, τα πολλά προσόντα του.

Αυτός - και οι σοκολάτες- ήταν ο μόνος λόγος που προς στιγμή έριξα ψήφο στην Ελβετία.


Μετά το πρώτο χτύπημα όμως, συνήλθα.


Και είπα, δε βαριέσαι, ο Κώστας Ελληνας είναι, η γυναίκα του μπορεί να είναι Ιταλίδα αλλά είναι μία γλύκα έτσι κι΄αλλιώς, θα τους δω σε λίγες μέρες που θα έρθουν, θα πάμε όλοι μαζί στο Κυκλαδονήσι,
πάει πολύ να στηρίξω Ελβετία στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

Οχι ότι στήριξα Ουκρανία, νομίζω σας έχω πει τις προτιμήσεις μου.


Ωρα για ένα κουϊζάκι όμως. Ξυπνήστε τα γεροντάκια που έχετε δίπλα σας. Θα χρειαστείτε τη βοήθεια τους.

Παγκόσμιο Κύπελλο 1978.

Τελικός : Αργεντινή - Ολλανδία.

1-1 ο κανονικός αγώνας.

Θέλω τελικό σκορ και θέλω αρχηγό Ολλανδίας.

Και θέλω έστω ένας να με κάνει περήφανο....

4 Comments:

Blogger An-Lu said...

3-1 υπέρ Αργεντινής φυσικά!
Ο αρχηγός πρέπει να ήταν ο Cruijff ο οποίος όμως δεν συμμετείχε στο Μουντιάλ, λόγω της αντίθεσής του στο δικτατορικό καθεστώς της Αργεντινής.

3:11 PM

 
Blogger Τhemis said...

an-lu

Ολόσωστο το σκορ.
Για τον αρχηγό θέλω να το ξανασκεφτείς :-)

3:52 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ο Κροιφ( ΘΕΟΣ) δεν ηταν αρχηγός.Αλλά είχε πάει στο Μουντιάλ. Εχω κολλήσει,θα το θυμηθώ το όνομα...
Λίγη βοήθεια ρε Θέμη;;;;;

1:47 AM

 
Blogger Τhemis said...

Οχι anonymous, μπορείς να τα καταφέρεις χωρίς την παλιοβοήθειά μου :-)))

1:51 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script