Wednesday, February 15, 2006

Πού είναι η τυχερή μου δεκάρα;;;;

Kύριε πρόεδρε,

Κύριε Καπράλο,

Γουστάρουμε τρελλά τη συνέντευξη που δώσατε στο Reuters. Kαι γουστάρουμε τρελλά διότι μεταξύ άλλων διαβάσαμε να λέτε για τα παρατσούκλια που έχετε. Σκρουτζ και Γκαστόνε;


Σκρουτζ εσείς;Πέσαμε τόσο έξω; Κρίμα...Εκτός αν εννοείτε Σκρουτζ όσον αφορά στην επαγγελματική σας καριέρα.Αλλά και πάλι, αλλάζει ο άνθρωπος;Οπως είναι στα επαγγελματικά δεν είναι και στα προσωπικά;Εμείς έτσι ξέρουμε...

Γκαστόνε; Αυτό δεν το σχολιάζουμε περαιτέρω, φίλος εκλεκτός του blog σας έχει δώσει αυτό το nickname εδώ και καιρό.

Να υποθέσουμε ότι ως Σκρουτζ έχετε τον Χιουη, τον Λιουη και τον Ντιού σας; Ποιοι είναι αυτοί; Και ο ανηψιός σας; Που συνεχώς τσακώνεστε αλλά πάντα αγαπάτε;Ο Ντοναλντάκος; Ποιος είναι αυτός;

Ζητούμε δημόσια από τον στέργιοςκ, φίλο καλό τούτου του blog, να επαναλάβει - εάν δεν μας κρατάει μούτρα- τα χθεσινά σχόλιά του.Τα οποία έσβυσε καταλάθος ο πιτσιρικάς μας και τον έχουμε αφήσει νηστικό από το πρωί. Για τιμωρία....

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Θέμη,νομίζω ότι καταλαβα ό,τι θέλεις να μου πεις.Και από το παρακάτω comment σου.Θα μπορούσα να επαναλάβω σχεδόν εξ ολοκλήρου χθεσινά σχόλια;Είσαι σίγουρος;

Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να σε φέρω σε δύσκολη θέση

12:18 AM

 
Blogger Τhemis said...

Φίλε στέργιε,

Περιμένουμε όλοι με χαρά έναν ακόμα εξαιρετικό σχολιασμό σου.

12:24 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Μετά από πολλή σκέψη και μετά από σκληρή αυτοκριτική, γράφω ξανά τις χθεσινές μου σκέψεις.Οπως μου έρχονται τώρα στο μυαλό.Μόνο και μόνο επειδή ο Θέμης το ζήτησε.Για χάρη του Θέμη γίνονται όλα παλιόφιλοι.
Ας αρχίσουμε...

Αν η ΕΧΑΕ ήταν ιστορικό πρόσωπο, θα ήταν ο Καλλιγούλας: Φαυλότητα μου έρχεται στο νου, τρέλλα και εξουσία κατάφεραν να πάνε χέρι- χέρι.


Αν το ΧΚΘ ήταν ιστορικό πρόσωπο θα ήταν ίσως ο Τζέγκινς Χαν; Για πολλούς, ο μεγαλύτερος στρατηλάτης όλων των εποχών.Μικρός, όταν διψούσε,έκοβε τη φλέβα στη ράχη του αλόγου του,έπινε αίμα και συνέχιζε δυναμωμένος...
Το ερώτημα εδώ παλιόφιλοι είναι ποιος παίζει το ρόλο του αλόγου.


Αν η πρώην( πώς τα καταφέρατε παλιόφιλοι αρμόδιοι;) Ασυκ ήταν ιστορικό πρόσωπο θα ήταν ο Λένιν:
Μη φωνάζουμε και μην τρελλαινόμαστε χωρίς ουσιαστικό λόγο.Η Ασυκ παρέλαβε τα δεδομένα που τότε είχε και εφτιαξε ιστορία.Το λέω αυτό και ας εκτιμώ ελάχιστα από τα στελέχη της.

Αν ο κ. Σπύρος Καπράλος ήταν ιστορικό πρόσωπο, θα ήταν ο Μετερνιχ: Ο απόλυτος κυνισμός στο διηνεκές της διπλωματίας..Δεν το λέω απαραίτητα για κακό αυτό.


Αν ο κ. Γκίκας Μάναλης ήταν ιστορικό πρόσωπο θα ήταν ο Ιουστινιανός: Εάν δεν είχε κοντά του την πρώην πόρνη- πλην πανέμορφη Θεοδώρα - και τους Βελισσάριο και Ναρσή σίγουρα θα έπεφτε με τη Στάση του Νίκα( 532 αν δεν κάνω λάθος).

Αν ο κ. Σωκράτης Λαζαρίδης ήταν ιστορικό πρόσωπο θα ήταν ο Μάρκος Αυρήλιος: Το πρωί κατακτούσε, το βράδυ έγραφε και σκεφτόταν τη ματαιότητα των πραγμάτων.

Αν ο κ. Νίκος Κωνσταντόπουλος ήταν ιστορικό πρόσωπο θα ήταν ο Λουδοβίκος ΙΣΤ ΄: Μοιραίο πρόσωπο της μεγαλύτερης επανάστασης. Οχυρωμένος πίσω από τη σιγουριά που του προσέφεραν άλλοι, αδύνατος και αδύναμος να αντιληφθεί τους κινδύνους που κρύβαν τα σοκκάκια των Παρισίων..

Αν η κίσσα, που τόσο ευγενική ήταν απεναντί μου, ήταν πράγματι πουλι, θα ήταν σίγουρα αετός: Περήφανος έως το τέλος.

Αυτά είχα να πω παλιόφιλοι.Για το χατήρι του Θέμη επανήλθα.Ο,τι θέλει ο Θέμης.Τον Θέμη και τα μάτια σας.Και άλλα τέτοια....

12:43 AM

 
Anonymous Anonymous said...

που είσαι ρε στέργιε και αφήνω μηνύματα παντού για σένα;
Φίλε μου ερωτεύτηκες;Είσαι καψουρης με θέμη όπως δήλωσες χθες τέτοια ώρα;αυτό τι λεει;είσαι γυναίκα;η ο θέμης είναι γυναίκα και συ άντρας;ή κάτι άλλο;
εγώ μαζί σου είμαι πάντως στέργιεκ. γιατί γουστάρω τρελλά όσα γράφεις.Και τα λαμπερά μάτια του Θέμη τα ψάχνουμε εμείς οι τακτικοί επισκέπτες, έχουμε κάτι υπόνοιες αλλά δεν είμαστε σίγουροι.Θα βοηθήσεις ή τα θέλεις για πάρτη σου;

12:51 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Φίλε όξω ευχαριστώ για τις παρεμβάσεις σου.Τα λαμπερά μάτια( και το καλύτερο χαμόγελο του πλανήτη,μην ξεχνιόμαστε παλιόφιλε)μάλλον τα έχω εντοπίσει.
Αυτό που τώρα θέλω είνα να στηρίξουμε όλοι Θέμη.Σε ό,τι κάνει.Γιατί Θέμης = μάγκας.Για την ιδέα που είχε, για το χρόνο που τρώει,για όσα ανέχεται, για όσα μας πληροφορεί.
Φίλε όξω,ξαναλέω:Τον Θέμη και τα μάτια μας.Ευχαριστώ παλιόφιλοι, καλό ξημέρωμα να΄χουμε.

12:56 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ΣτέργιεΚ,
Υποκλίνομαι στις ιστορικές σου γνώσεις!!

Το μόνο που έχεις χάσει (σε προηγούμενο comment) είναι το χωριό του Καραϊσκάκη (που ήταν και συγχωριανός του δικού μας) και δεν είναι η Άμφισσα, αλλά η Σκουλικαριά.

3:27 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Καλέ μου Στέργιε,
Αν ήσουν μυθικό πρόσωπο, λέω πως θά 'σουν ο Τάλως.
Γίγαντας με χάλκινο σώμα.
Που κατασκεύασε ο θεός Ήφαιστος και χάρισε στον βασιλιά Μίνωα για να φυλάει την Κρήτη.
Αγαπημένα πρόσωπα και μέρη,
αγαπημένοι και οι συνειρμοί...

4:05 PM

 
Anonymous Anonymous said...

μ.α καλημέρα,

Για τον δικό σας Καραϊσκάκη δε γνωρίζω και δεν κόπτομαι συνάμα.Οσον αφορά στον άλλον,τον γνωστότερο,θα ήθελα να είσαι πιο προσεκτικός.Ηλπιζα να είσαι πιο προσεκτικός.

Μην πιάνεις επί ματαίω στο στόμα σου τον ... μπάσταρδο γιο της καλόγριας.Πέρασαν τα χρόνια, δικαιώθηκε ο τύπος.Κι ας του κόστισε μία μάχη(Φαλήρου(.
Καλήμερα μ.α.

12:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Καλή μου μήδεια,

Ε λοιπόν όχι,δεν είμαι μυθικό πρόσωπο.Ο Ταλως έχει καταγραφεί ως το πρώτο...ρομπότ της ιστορίας και εγώ μόνο ρομπότ δεν είμαι.Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή.Εχω συναισθήματα,έχω αισθήματα,έχω κολλήματα,έχω αδυναμίες.Εχω σκέψεις και απαγορευεται να τις γνωστοποιήσω.Είμαι...ερωτευμένος( ναι παλιοφιλοι,το παραδέχομαι) και δεν πρέπει να το ομολογήσω.

Και να σου πω και κάτι γλυκειά Μήδεια;Ο χωλός Ηφαιστος δεν ενδιαφερόταν μόνο για την Κρήτη.Οπως κι΄εγώ άλλωστε...Αλλού είναι το μυαλό μου τώρα.Σίγουρα όχι στην Κρήτη και στις απο κει καταγόμενες.

12:32 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ρε στέργιε έχω αρχίσει να σε νιώθω και να σε πονάω.Χέστες τις Κρητικές,μακρυά από μας οι π....

τί έγινε ρε φίλε μου καψουρεύτηκες;Η το έχεις καιρό το μαράζι και έσκασες;Μπορούμε να βοηθήσουμε;ελπίζω να μη χάσεις την έμπνευσή σου και να συνεχίσεις να στέλνεις γαμάτα σχόλια.
(αν μπορώ να κάνω κάτι για να βρεις τα μάτια τα λαμπερά, εδώ είμαι)

12:37 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Στέργιοςκ,

Μήπως μπορώ να βοηθήσω εγώ που είμαι και γυναίκα;Είσαι ερωτευμένος και ντρέπεσαι να το ομολογήσεις;Γιατί;Δεν σε θέλει;Είναι αλλού;Απλώς φοβάσαι;
Λέγε στ.,είμαι εδώ για να δώσω χείρα βοηθείας( μ΄αρέσουν οι άντρες που παραδέχονται την καψούρα τους!)

12:44 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Αν ο στέργιος είναι όντως άντρας είναι τρελλά ερωτευμένος.Και να είναι ερωτευμένος με το θέμη, τότε Θέμης=γυναίκα.Αλλά αυτό με μπερδεύει εμένα.Θέμης δεν είναι άντρας;
Θέμη δεν είσαι άντρας;

12:47 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Γιατί ασχολούμαστε με τον έρωτα του στέργιου;Ποιος είναι ο στέργιος;

12:48 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Γλυκέ μου Στέργιε,
Καμία πρόθεση δεν είχα να σε προσβάλω ή να σου προσδώσω χαρακτηριστικά που δεν σου ταιριάζουν . Τουναντίον. (Αν και το να είσαι το πρώτο ρομπότ της ιστορίας, σε μια π.Χ. εποχή, δεν το βρίσκω καθόλου υποτιμητικό).
Στο συνειρμό οδηγήθηκα από την ιδιότητα που είχε ο Τάλως ως κριτής που βλέπει και κρίνει από ψηλά (οι αναφορές λένε ότι Τάλως σημαίνει Ήλιος).
Αλλά και για την ιδιότητά του ως προστάτης των νόμων, της Κρήτης και της Ευρώπης, εγώ διακρίνω τον παραλληλισμό. Βεβαίως τα τοπονύμια είναι συμβολικά και καμία σχέση δεν έχουν με τις "καταγόμενες από κει".
Ζήσε λοιπόν τον έρωτά σου και συνέχισε να γράφεις εμπνεόμενος (και) απ' αυτόν. Μ' αρέσει...

3:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

μήδεια,
ζω έναν έρωτα δίχως αντίκρυσμα.Αρα,δεν τον ζω.Απλώς τον ονειρεύομαι.Και τον προσέχω(τον έρωτά μου) από μακρυά.Ακόμα και αυτό μου δίνει δύναμη.Και έμπνευση(ίσως).Συνεπώς,του χρωστάω πολλά.Και ας μην το ξέρει...

12:13 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script