Friday, June 09, 2006

Μπου !

Σιγά ρε σεις, ούτε πυρηνικό κουμπάκι να είχατε στα χέρια σας

Ποιο είναι το θέμα;

Μήπως και ξεσηκωθεί κανείς;
Μήπως και υπάρξουν διαμαρτυρίες ;
Μήπως σας τρέχουν;

Εάν το πράγμα είναι ξεκάθαρο, φωνάζουν δεν φωνάζουν οι άλλοι εσείς το βιολί σας. Ετσι θα έπρεπε να είναι δηλαδή.


Λίγο μετά τις 10 το πρωϊ ξεκίνησαν, λίγο μετά τις 4 το απόγευμα το διέλυσαν. Τα μέλη της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Αυτά που είχαν απομείνει στην Ελλάδα δηλαδή.
Για να εγκρίνουν αύξηση κεφαλαίου της Εθνικής.

Πιο πολύ ευθυνοφοβία παρά σκέψη και προβληματισμό μας θύμισε η όλη φάση. Με το συμπάθειο λεβέντες αλλά έτσι φάνηκε.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Θέμη πρέπει επειγόντως να σε δω.Εχω να σου πω διάφορα για το δσ της επιτροπης κεφαλαιαγοράς.Μπορω να σε δω;
Χρήστος

10:36 PM

 
Blogger Τhemis said...

Φίλε Χρήστο,

Με στενοχωρεί που θα στο πω κατάμουτρα, αλλά όχι.Δεν μπορείς να με δεις.

Μην το παίρνεις προσωπικά, κανείς δεν μπορεί να με δει.
Είμαι ασχημουτσικος και κρύβομαι.
Θα μπορούσες εύκολα να μου στείλεις ένα λε-πτο-με-ρες mail στο οποίο θα μου ανοίξεις την καρδιά σου ( και τα μάτια μου).

Σε ευχαριστώ για την κατανόηση φίλε.

11:07 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script