Monday, April 03, 2006

Αύριο με τον κηδεμόνα σου !

Κρύος ιδρώτας μ΄έλουσε.Διαβάζοντας εφημερίδες το Σαββατοκύριακο.

Η χ εταιρεία παίρνει Κίτρινη Κάρτα, η ψ εταιρεία την έβαψε και δε γλυτώνει την κόκκινη κάρτα, η ζ εταιρεία τον κακό της τον καιρό, θα μείνει στην ίδια τάξη, η γ εταιρεία ήταν πολύ επιμελής, παίρνει άριστα 10.


Θυμήθηκα τα πέτρινα χρόνια(σχολείο) και τους ελέγχους που παίρναμε στα τρίμην. Τότε που έκανα συμφωνία με τον πατέρα μου(κανα μήνα πριν) α) να ερθει αυτός αντί της αυστηρότερης και εκδηλωτικότερης μάνας β) να θυμηθεί να φύγει νωρίτερα από τη δουλειά εκείνη τη μέρα ο κόσμος να χαλάσει(γιατί οι καθηγητές κατά τις οκτώ το διαλούσαν, δε μπορούσαν να περιμένουν τον πατέρα μου) γ) να βρούμε μαζί στη διαδρομή προς το σπίτι ( πατέρας - γιος) τις δικαιολογίες - μπαρούφες που θα σερβίραμε στη σύζυγο - μάνα για τους ψιλοκαλούς(και όχι εντελώς άριστους) βαθμούς που ενδεχομένως υπήρχαν.

Και πάντα ερχόταν...Εστω και τελευταίος από ΟΛΟΥΣ τους γονείς, ΟΛΩΝ των συμμαθητών.Ερχόταν όμως...
Και τί περίεργο πράγμα ρε παιδί μου. Πάντα γκρινιαζε λιγότερο από τη μάνα. Λες και οι μανάδες έχουν γεννηθεί για να γκρινιάζουν και να σε πρήζουν . Με ή χωρίς αιτία. Πάντα με έκανε να αισθάνομαι Θεός, κι΄ας μην ήμουν ποτέ...

Το άχτι μου ( προς καθηγητές, σχολείο, βαθμούς) το έβγαλα λίγα χρόνια αργότερα που ως ενήλικος πηγαινα να παραλάβω βαθμολογία μικρού αδελφού.Του Κουτρούλη ο γάμος! Κυρίως επειδή ο αδελφός δεν ήταν και φανατικός του σπορ(διάβασμα). Ο αδελφός ευτυχής που γλύτωνε την παρουσία κηδεμόνων, εγώ ευτυχέστερος που έδινα σε κάποιον συνάνθρωπο (αδελφός στην προκειμένη περίπτωση ) την ευκαιρία να περάσει με λιγότερο άγχος τη συγκεκριμένη μέρα. Οι καθηγητές του μου έδιναν συμβουλές να διαβάζει, είναι αφηρημένος, δεν ασχολείται, εγώ με ύφος επιστήμονα κουνούσα το κεφάλι γεμάτος κατανόηση. Και μόλις βγαίναμε από το σχολείο, ξεκαρδιζόμασταν και οι δύο στα γέλια. Εγώ γιατί δεν είχα και λόγο να είμαι αγχωμένος, εκείνος γιατί ήξερε ότι οι συμβουλές/παρατηρήσεις/παραπονα καθηγητών θα εξατμίζονταν πριν στρίψουμε στη γωνία του σπιτιού μας. Αλλωστε, πάντα είχα έτοιμο έναν ψεύτικο λόγο για το τί θα έλεγα στους κηδεμόνες...

Κλείνει η παρένθεση. Μεσοβδόμαδα θα πάρουν ελέγχους οι εισηγμένες. Ας είστε συγκρατημένοι αγαπητοί μου στις κινήσεις σας.Ειδικά αν αγαπάτε μετοχές που βρίσκονται στις - διάφορες- ζώνες υψηλού κινδύνου....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Τυχερός ο αδελφός σου που σε έχει...Tυχερός και συ που έχεις παρέα αίματος για το υπόλοιπο της ζωής σου.
Τρυφερό το κείμενο...Tόσο απλό και τόσο εξαιρετικό.
Στα @@μου οι έλεγχοι των εισηγμένων,περαστικός είμαι από δω.Σιχαίνομαι το Χρηματιστήριο,ελπίζω να γράφεις συχνότερα και τέτοια άσχετα κομμάτια.Πρώτη φορά μπήκα,θα ξαναπεράσω.Με την ελπιδα να δω κάτι εξίσου αληθινό και όμορφο.
Καλημέρα σε όλους τους φίλους του blog,

ΒΕAUTIFUL DAY- U2

2:44 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Νιce...and tender...

12:01 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Αν ήμουν αγόρι θα ήθελα να ήμουν αδελφός σου Θέμη....

Αγάπη χωρίς αποδείξεις..Τυχερό το αδελφάκι σου.
(είμαι μοναχοπαίδι γαμώτη μου)

11:54 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script