Monday, January 30, 2006

Να ξελαμπυκάρουμε λίγο;

Μικρό διάλειμμα για διαφημίσεις.

Κανα βιβλίο διαβάσατε τελευταία; ΄Η σας έχει πάρει το μυαλό το Χρηματιστήριο και τα σχετικά με αυτό ; Ελπίζω πως όχι. Πάντα πρέπει να αφήνουμε χρόνο στη ζωή μας και για κάτι πιο ενδιαφέρον από το ΧΑ...
Τα χιόνια,οι αργίες που προηγήθηκαν, η προβληματική ηλεκτροδότηση της περιοχής που μένω, μου έδωσαν την ευκαιρία να ξεπετάξω λίγα βιβλία(φρέσκα και παλαιότερα).

Ο θείος Τάκης, Ξανθούλης. Κυλάει γρήγορα, έχει ενδιαφέρον, ωραίο. Διαβάστε το.

Θα σε ξεχνάω κάθε μέρα, Βασίλης Αλεξάκης. Εδώ την πάτησα ως εξής. Σε αντίθεση με τον Ξανθούλη που δεν ανήκε στους αγαπημένους μου και με αιφνιδίασε ευχάριστα, ο Β.Α. ήταν έως τώρα favourite. Το βιβλίο αυτό όμως με χάλασε. Δεν μου άρεσε. Το βαρέθηκα. Δεν το τελείωσα. Σπάνιο πράγμα για μένα. Αναφορές στη μητέρα του έχω ξαναδιαβάσει, αλλό τούτο μου φάνηκε παραφορτωμένο. Too much. Για οποιονδήποτε εκτός από τον ίδιο το συγγραφέα. Δεν μπορώ να φανταστώ ποσοι θα ενδιαφερθούν να διαβάσουν τις συνεχείς και σκόρπιες σκέψεις μου και τις αναμνήσεις μου και τις αναφορές μου για τον πατέρα μου ή τη μάνα μου. Σε ένα βιβλίο. Σε μία ιστορία που συνεχώς κόβεται για να γίνει τέτοια παρελθοντική αναφορά.
Κανείς μάλλον. Εκτός από τον ίδιο τον πατέρα ή τη μάνα μου.


Περί απιστίας, Guy de Maupassant.
Δώδεκα ή δεκατρία( δε θυμάμαι αυτή τη στιγμή) διηγήματα με θέμα τον τίτλο. Μαέστρος ο GdM

Γεώργιος Βιζυηνός ο τρυφερόκαρδρος κύριος Γ.Β., Δημήτρης Παπαχρήστος.
Αγοράστε το σήμερα...Ξεκινήστε το απόψε.

1 Comments:

Blogger Τhemis said...

Πολύ καλό, το διάβασα το καλοκαίρι.Αφού σου άρεσε αυτό,θα απολαύσεις τη βιογραφία του Νietzsche( Ronald Hayman)

12:58 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script