Sunday, October 23, 2005

Ο αγώνας συνεχίζεται ...

Αυτό θα πει αίσθηση καθήκοντος.. Με το ένα μάτι παρακολουθούμε το ( σχεδόν...) ντέρμπυ, με το άλλο αποφασίσαμε να τροφοδοτήσουμε το blogακι μας με ό,τι ψαρέψαμε τα τελευταία 24ωρα.


Σε περίπτωση που ( λέμε τώρα) κάποιοι απο σας βρίσκεστε ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ on line στο παρόν blog, να σας ενημερώσουμε ότι ΑΕΚ- ΠΑΟ 0-0. Καλύτερη ως τώρα η ΑΕΚ, ελαφρώς περισσότερες οι ευκαιρίες της , μη διανοηθείτε να υποτιμήσετε την ...τύχη του Παναθηναϊκού. Της ομάδας Γκαστόνε.

Λίγη ώρα πριν, η Ξάνθη δεν κατάφερε να περάσει κάμποσους βαθμούς μπροστά από τον Ολυμπιακό, συνεχίζει να νιώθει καυτή την ανάσα του. Ο Ολυμπιακός πάλι, έχασε 1-0 από τον ΟΦΗ , τί να πει κανείς....


Με ποια ομάδα είμαστε εμείς ; Με την αυτονόητη αγαπητοί μου...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ερυθρόφέρνεις η μου φαίνεται από ανάγκη για συμπόνια?

10:29 PM

 
Blogger Τhemis said...

tctbt,

Τελειώνει ο αγώνας ΑΕΚ- ΠΑΟ σε λίγα δεύτερα. 3-0 όπως ίσως ξέρεις...

Μία ερυθρά απόχρωση την έχω. Εκ γενετής, δεν ξέρω αν φταίνε γονίδια ή άλλα κληρονομικά στοιχεια..

10:58 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Γιατί ρε φίλε Θέμη ; Γιατί μας τα χαλάς ;

Γαυράκι στο τηγάνι είσαι ;

11:12 PM

 
Blogger Τhemis said...

Pavlos,

Γιατί φίλε μου ; Γιατί σας τα χαλάω;

Φταίω εγώ για τα γονίδιά μου; Τα ελέγχω νομίζεις; Μη γίνεσαι άδικος...

11:16 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kαλά ρε φίλε, δε φταις. Δίκιο έχεις.

Ομως τα χανούμια δεν έπαιξαν καλύτερα σήμερα...

11:24 PM

 
Blogger Τhemis said...

tctbt,

Kαλέ μας αναγνώστη... Κάτι ξέρουν οι πολλοί. Προφανές αυτό.

Ωστόσο, ας είμαστε γλυκείς και υπομονετικοί με όλους. Η ανώτερότητα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά μας, no ;

11:34 PM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script