Friday, June 16, 2006

Οξω.....

Εχω δακρύσει.Από συγκίνηση.

Αφενός γιατί είμαι ζώδιο ευαίσθητο, αφετέρου γιατί αυτά που βλέπω με λυγίζουν.


Λ. Ταγματάρχης και Θ. Λάλας στην κρατική Τι- Βι.

Εκπομπή καθημερινή για το Μουντιάλ.

Μεταξύ των εκλεκτών καλεσμένων των προηγούμενων ημερών, αξέχαστες μου έχουν μείνει η κυρία Βρύση Μπάρμπα και η κυρία Χριστίνα Βαμπίρη.
Γνώστες των ποδοσφαιρικών δρώμενων αμφότερες, το γέλιο του κ. Λάλα και το χιούμορ του κ. Ταγματάρχη έχουν μείνει στην καρδιά μου.
Οι παρουσιαστές από μόνοι τους τρίποντα. Γνώστες, ωραίοι, ετοιμόλογοι, με χιούμορ αληθινό και γερό.

Ο κ. Χρήστος Παναγόπουλος έκανε για μία ακόμα φορά σωστή δουλειά. Και σούπερ επιλογές. Εμείς τα κορόιδα δεν έχουμε τρόπο αντίδρασης πέραν της αναφοράς στη γελοιότητα που κάθε βράδυ παρακολουθούμε.
Περισσεύουν τα φράγκα στην ΕΤ. Οπως επίσης η προχειρότητα και η αστειότητα.

Θα γελάγαμε και μεις με τις μαλακείες που ακούμε κάθε μέρα. Αρκεί να ήταν τζάμπα.


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Μεγάλε έχεις απόλυτο δίκιο.

Θλίψη προκαλεί η σύγκριση με την εκπομπή tora-tora-tora προ τετραετίας.

Λύση υπάρχει στο πρόβλημα. 11:45 μόλις τελειώνει το ματσάκι κλείσε την τηλεόραση ή άλλαξε κανάλι...

6:25 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Eδώ παρολίγο να μπει και η Δρούζα στο παιχνίδι.Και στα φράγκα.

Κορόιδα η ΕΤ είναι πάντα εδώ.Για να μας γδύνει χωρίς καν αξιοπρέπεια.

9:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ο Λάλας έχασε 248 γραμμάρια ή εμένα μου φάνηκε;

12:52 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script