Tuesday, October 04, 2005

Σ΄ευχαριστώ για όλα ...

« Φαίνεται πως το ένστικτο του γραφιά μέσα μου και του μανιακού πολέμιου της προχειρότητας μ΄έχουν μονοχνοτίσει. Φέρτε μου το Θεό, θα συνεννοηθώ αμέσως. Με τους ανθρώπους είναι δύσκολο ».
Oδυσσέας Ελύτης, «Τα δημόσια και τα ιδιωτικά»


Γιατί άραγε δε συνεννούμαστε με την πρώτη ; Γιατί χρειάζονται «πόλεμοι» και «ίντριγκες» μέχρι να καρπωθεί ο καθένας το δίκιο του; Μάλλον, γιατί όλοι κάτι θέλουν.
Οι «δυνατοί» θέλουν να παραμείνουν ό,τι νομίζουν ότι είναι, οι «αδύναμοι» επιχειρούν διακαώς να βρεθούν στην αντίπερα όχθη. Υπονομεύοντας , αν χρειαστεί, τους...άλλους. Τους «δυνατούς»...


Τελικά, όλοι στην ίδια όχθη απλώνουμε τα πόδια μας. Οσο νωρίτερα το καταλάβουμε, τόσο καλύτερα.. Δυνατοί και μη , όλοι στο ίδιο πιάτο σκύβουμε κάποια στιγμή για να φάμε.. Το θέμα είναι πότε το καταφέρνει ο καθένας μας.


Εχουμε μπερδέψει την έννοια του φιλότιμου ( πολύτιμε φίλε μου , εσύ που ξέρεις ότι απευθύνομαι σε σένα, μου το λες χρόνια τώρα, κοντεύω να το καταλάβω) , τί θα πει μπέσα, τί θα πει «κρατάω το λόγο μου».
Παλεύουμε όλοι σαν τρελοί, φταίει και η καθημερινότητα φίλε μου , άλλα τα χρόνια σου άλλα τα δικά μας. Η ζούγκλα τώρα έχει θεριέψει, τα δέντρα ψήλωσαν κι΄άλλο, δεν έχουμε περιθώριο για άραγμα. Για ένα τσιγάρο με την ησυχία μας. Για μία βόλτα χωρίς άγχος, για ένα όνειρο παραπάνω πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι.


Εχει και τα καλά της η εποχή μας, δε λέω. Σε σχέση με τη δική σου. Είναι πιο εύκολα όλα τώρα, είναι περισσότερες οι προσβάσεις, είναι περισσότερα τα ερεθίσματα, είναι σαφώς περισσότερες οι ευκαιρίες. Είναι και μεγαλύτερη η κούραση όμως.
Τελικά, έρχεται η ισοφάριση. Τα κακά του σήμερα περίπου ισοφαρίζουν τα κακά του τότε.


Και ο καθένας πορεύεται όπως μπορεί. ΄Η μάλλον, όπως θέλει. Γιατί όπως λες, καλέ μου φίλε, δεν υπάρχει δε μπορώ. Οχι σ΄αυτή τη ζωή τουλάχιστον.

Και έρχομαι σε σας. Σε μας. Τους επενδυτές. Δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει μόνο δε θέλω. Δε χρειάζεται κάθε ...editorial , να κρύβει μία είδηση. Ορεξη να έχετε, ειδήσεις πολλές θα έρθουν απο δω.

Ηθελα να ολοκληρώσω τις συστάσεις μου. Να με γνωρίσετε καλύτερα. Ελπίζω κάτι να κατάφερα.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Κάτι κατάφερες φίλε . Θα φανεί στη συνέχεια πόσο καλά μας τα λες. Σε περιμένουμε

12:47 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
hit counter script